TOIMINTA

Oulun vihreät nuoret toimii Oulun alueen politiikassa ja järjestää erilaisia tapahtumia, esimerkiksi keskustelutilaisuuksia, koulutuksia, retkiä ja hengailuiltoja. Vaikutamme paikalliseen päätöksentekoon, yleiseen mielipiteeseen ja edistämme kansalaistoimintaa tiellämme parempaa maailmaa kohti.

Pyrimme järjestämään mahdollisimman nollatason toimintaa, johon uusien kiinnostuneiden ihmisten on helppo hypätä mukaan. Järjestimme esimerkiksi keväällä 2018 Vihreät sitsit.

Teemme yhteistyötä Oulun alueen poliittisten nuorisojärjestöjen, Oulun muiden vihreiden järjestöjen ja muiden järjestöjen, esimerkiksi Animalian, Amnestyn ja Setan kanssa. Osallistumme myös vaaleihin, valtakunnalliseen Vihreiden nuorten toimintaan ja mahdollisuuksien mukaan myös kansainväliseen vihreään toimintaan. Toimintaamme voi osallistua monenlaisilla tavoilla flaijerien jakamisesta tapahtumissa hallitustoimintaan ja keskustelutilaisuuksissa käymisestä ehdokkuuteen vaaleissa.

Liittyminen toimintaamme on mahdollista ympäri vuoden. Lisätietoja saa yhdistyksen luottamushenkilöiltä.