Kolme nuorta ehdokasta Oulun vaalipiiristä!

Päätin syksyllä lähteä ehdolle eduskuntavaaleihin, koska haluan Suomen ottavan aktiivisemman roolin ilmastonmuutoksen torjunnassa. Haluan Suomeen ihmisarvoa kunnioittavan ja samalla työntekoon kannustavan sosiaaliturvan perustan, perustulon. Haluan, että Suomessa pidetään kiinni laadukkaasta koulutusjärjestelmästä, joka on vielä toistaiseksi yksi maailman parhaista, mutta jota viimeaikaiset leikkaukset ovat merkittävästi heikentäneet.

Olen iloinen, että meillä Vihreillä on niin monta hyvää ehdokasta listoilla, mutta erityisen iloinen olen Oulun vaalipiirin listan kolmesta nuoresta ehdokkaasta! Tsekkaa lisätietoa meistä alta!

-Antti Yrjölä, PJ

Ehdokkaat:

Sofia Tervakangas, 18, lukiolainen.

Susa Vikeväkorva, 26, kasvatustieteiden kandidaatti ja maisterivaiheen opiskelija Oulun yliopistossa, Oulun kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen varajäsen.

Antti Yrjölä, 27, insinööri (AMK), Oulun vihreiden nuorten hallituksen puheenjohtaja, Oulun Vihreän kunnallisjärjestön hallituksen jäsen, partiolainen.

Miten jätehuolto toimii Oulussa?

Menemme ensi viikon perjantaina 11.5. vierailemaan Kiertokaarella, joka huolehtii jätehuollosta Oulussa ja lähikunnissa, yhteensä 300 000 asukkaan alueella. Vierailulla kuulemme jätehuollon järjestämisestä yleisesti ja käymme kierroksella tutustumassa Ruskon jätekeskuksen toimintaan. Aikaa varataan myös yleistä keskustelua varten.

Kokoonnumme Ruskon jätekeskuksen porteilla 11.5.2018 n. kello 16:50.

Kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita!

Nettisivut uuteen kuosiin

Yhdistyksen nettisivujen päivitys-sessiot menossa Oulun vihreällä toimistolla. Koodaukseen ja poliittisen tekstin tuottamiseen kuuluu oleellisena osana runsas määrä kofeiinijuomaa. -Webmaster